Mi is a PixelBay ügyfélkapu?

A papírfecnik kora már rég lejárt. Digitalizáció korát éljük. Az ügyfélkapu ebben nyújt innovatív segítséget. Minden egyhelyen megtalálható lesz, másrészt egy nyomonkövethető kommunikációt is eredményez. Légy zöld Te is. 

Mire jó az ügyfélkapu?

Minden ügyfelemnek készítek egy ügyfélkapu hozzáférést. Kérésre csak az alapadatokat adom meg. Mint például Név, e-mail, telefonszám. Ebben az ügyfélkapuban fogom felvezetni az aktuális és már befejezett projektjeinket egyaránt. Itt lépésről lépésre láthatod majd, hogy mikor mi történt. Egyfajta haladási idővonalként jelennek meg. 

Az ügyfélkaput a kitchen.co szolgáltatja. A bejelentkezés oldala angol nyelvű, de belépve már minden magyar lesz. Ne aggódj érthető és egyszerű a “beltér” 🙂 

Belépéshez meg kell adnod az e-mail címed, és a jelszavad. 

Nyomonkövetés

Az idővonal segítségével akár később is vissza tudod keresni hogy mikor mi történt az oldaladdal kapcsolatban. Ezentúl azokat a munkákat is látni fogod amiket én végeztem el a projekten túl. Például: cseréltem egy kiegészítőt. Frissítettem az oldalt, vagy valamilyen webshop dokumentumot. Te is ugyanúgy tudsz írni a projekthez, akár megjegyzést, akár nekem szóló üzenetet. 

Ezentúl az általános szerződési feltételeket, a gdpr-t, a domain / tárhely kezelési nyilatkozatot, tehát minden dokumentáció is itt megtalálható lesz. 

Ez feltétlenül szükséges?

Nyilván nem. Ha nem szeretnél saját ügyfélkaput, akkor nem hozom létre neked. Ez a Te döntésed. Az ügyfélkapu akár később is létrehozható, viszont ebben az esetben az előzményeket már nem áll módomban felvezetni. Ugyanígy kérheted a megszüntetését is. Megszüntetés esetén a csatolt dokumentációkat levélben elküldöm neked, viszont az idővonalat nem áll módomban lementeni. 

Így akkor nem is fogunk beszélni? 

Dehogynem. Nem a személyes kommunikációt váltjuk le az ügyfélkapuval. Egész egyszerűen a gyorsabb és átláthatóbb projektvezetést biztosítjuk. Ettől még ugyanúgy beszélünk, vagy levelezünk 🙂 Nem szűnik meg a “kontakt”.